همان طور که می دانید نرم افزار حسابداری قلب تپنده یک چاپخانه یا شرکت برای کنترل امور می باشد. پس نمی توان هر نرم افزار رایگان یا دانلود شده که اصالت نداشته یا تولید کننده آن نامعتبر باشد را استفاده کرد. چه بسا پس از مدتی استفاده از نرم افزار بدلیل عدم پشتیبانی اطلاعات وارد شده از دست برود. توجه داشته باشید که از دست دادن اطلاعات ممکن است لطمه جبران ناپذیری برای کسب و کار شما باشد.

معمولاً شرکت هایی با ابعاد کوچک مثل کانون های آگهی و تبلیغات یا دفاتر فنی به دنبال نرم افزاری رایگان جهت کنترل حساب ها یا صدور فاکتور هستند. نکته قابل توجه اینکه نرم افزار رنگارنگ در سطوح مختلف عرضه شده و بنا به نیازتان سطح مورد نظر را انتخاب خواهید کرد. در صورتی که تنها نیاز به حسابداری چاپخانه دارید نرم افزار رنگارنگ سطح پایه مناسب کار شماست.

نرم افزار حسابداری چاپخانه رایگان یا نرم افزار رنگارنگ؟

در اینجا به ذکر چند دلیل جهت اینکه نرم افزار رنگارنگ نسبت به نرم افزارهای رایگان انتخاب مناسب تری است می پردازیم:

  1. قبل از خرید نرم افزار دمو دریافت می کنید. نرم افزار رنگارنگ با محیط کاربری ساده، امکانات جامع، مختص صنف چاپ و تبلیغات بوده و امکانات آن مطابق با کسب و کار شماست.
  2. نرم افزار حسابداری رنگارنگ شامل گارانتی برگشت وجه می باشد. چنانچه به هر دلیل نرم افزار را خرید کرده و قادر به کار با نرم افزار نبودید با هماهنگی بخش فروش امکان عودت نرم افزار وجود دارد.
  3. هزینه سطح پایه مناسب با کسب و کار شما و نسبت به امکانات آن ناچیز می باشد.
  4. با خرید نرم افزار یکسال پشتیبانی رایگان دریافت کرده، با هماهنگی بخش پشتیبانی نرم افزار را به راحتی نصب کنید. به فایل های آموزشی دسترسی داشته و در مراحل کار با برنامه کنار شما هستیم.
  5. در هر زمان تصمیم به ارتقا امکانات داشتید نیازی به خرید نرم افزار جدید نیست و امکان ارتقا به سطوح بالاتر وجود دارد. در زمان ارتقا شما تنها مابه التفاوت هزینه سطوح را پرداخت خواهید کرد.
  6. نرم افزار با امکانات جانبی نظیر ارسال پیامک، اتوماسیون، کالر آی دی و … باعث سهولت انجام کارها در کسب و کار شما و در نتیجه رضایت مشتریان و افزایش فروش شما خواهشد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *